МУФТИ ТИПУ МУП 2
МУП (муфта пружна пластинчата) - Призначена для найбільш відповідальних машин і агрегатів нафтогазової галузі та енергетики, в тому числі атомної. Пружний елемент «дискового» типу забезпечує їй кілька важливих переваг:
- При руйнуванні пружного елемента внаслідок підвищених навантажень, пов'язаних з позаштатними ситуаціями в з'єднуються машинах, передача обертання припиняється. Конструкція муфти забезпечує безпечний вибіг роторів машин після спрацьовування системи автоматики, захист від іскроутворення і «вильоту» середній частині муфти (проставки). Таким чином, муфта МУП може виконувати захисні функції і запобігати масштабним наслідкам аварійної ситуації.
- Муфта МУП має стабільну характеристику залежності осьової сили від величини осьового зміщення валів, практично незалежну від переданого моменту, що забезпечує гарантоване пружне осьове центрування з'єднаних валів. Це важливо в деяких окремих випадках компонування машин, як, наприклад, відсутність упорних вузлів у великих електродвигунах, а також гарантує надійність відбудови від осьових резонансів проставки, яку вимагають деякі галузеві стандарти.
Допускає застосування у вибухонебезпечних і вибухо-пожежонебезпечних зонах класу В-1а і В-1г згідно «Правил улаштування електроустановок», в яких можливе утворення вибухонебезпечної суміші категорії II А-Т3 згідно ГОСТ 12.1.01-78.
ХАРАКТЕРИСТИКИ
МУП-2 - розміри |
|||||||
Типорозмір муфти | Стандартна довжина напівмуфти L, мм | Зовнішній діаметр муфти D, мм | Мінімальна відстань між торцями валів Smin, мм | Діаметр розточки полумуфт dmax, мм | Маса трансмісійного вузла | Маса не марнування напівмуфти стандарт, кг | |
при Smin, кг | +ΔS = 10 мм, кг | ||||||
МУП 2-17 | 80 | 125 | 110 | 60 | 4,1 | 0,08 | 3,9 |
МУП 2-34 | 100 | 150 | 125 | 70 | 5,6 | 0,08 | 8,2 |
МУП 2-67 | 120 | 170 | 130 | 80 | 9,7 | 0,08 | 10,7 |
МУП 2-105 | 140 | 190 | 130 | 95 | 13,3 | 0,13 | 15,7 |
МУП 2-210 | 150 | 220 | 150 | 110 | 16,5 | 0,13 | 17,3 |
МУП 2-420 | 160 | 265 | 165 | 135 | 31,8 | 0,31 | 28,0 |
МУП 2-670 | 180 | 290 | 175 | 150 | 40,0 | 0,31 | 33,0 |
МУП 2-850 | 200 | 295 | 190 | 150 | 46,0 | 0,26 | 39,0 |
МУП 2-1340 | 200 | 320 | 200 | 160 | 57,0 | 0,49 | 52,0 |
МУП 2-2100 | 200 | 365 | 240 | 180 | 82,0 | 0,54 | 56,0 |
МУП 2-2700 | 220 | 385 | 250 | 200 | 92,0 | 0,57 | 65,0 |
*Довжина трансмісійного вузла S виконується, починаючи з розміру Smin і більше з кроком ΔS = 10мм., інші розміри в залежності від відстані між валами надаються на вимогу. довжина полумуфт L може відрізнятися від стандартної за умови заповнення опитувального листа. Розміри В і т кишені під кріплення напівмуфти гайкою надаються на вимогу при заповненні опитувального листа.
Примітка: Для визначення маси муфти в зборі необхідно підсумовувати масу двох напівмуфт з масою трансмісійного вузла. Якщо не вказано, розмір циліндричної розточення напівмуфт виконується з точністю Н7 та шпонкові пази Js9 виконуються за стандартами DIN 6885.
МУП-2 - технічні дані | ||||||||
Типорозмір муфти | Питома потужність кВт / 1000об / хв | Обертаючий момент, нм | Максим. обороти, об / хв | Максим. обороти без балансування, об / хв | Макс. осьовий зсув | Макс. радіальний зсув, ± мм | ||
номінальної ний, нм | піковий перевантаження, нм | ± мм | еквівалент. зусилля, N | |||||
МУП 2-17 | 17 | 160 | 395 | 18000 | 10000 | 1,5 | 650 | 0,25 |
МУП 2-34 | 34 | 315 | 787 | 15000 | 8500 | 1,7 | 720 | 0,30 |
МУП 2-67 | 67 | 630 | 1575 | 13000 | 7500 | 2,0 | 800 | 0,35 |
МУП 2-105 | 105 | 1000 | 2500 | 12000 | 6500 | 2,2 | 1500 | 0,40 |
МУП 2-210 | 210 | 1950 | 4875 | 10000 | 5500 | 2,4 | 3050 | 0,45 |
МУП 2-420 | 420 | 4000 | 10000 | 8500 | 4600 | 2,6 | 4600 | 0,50 |
МУП 2-670 | 670 | 6300 | 15750 | 7500 | 4200 | 3,4 | 5700 | 0,60 |
МУП 2-850 | 850 | 8050 | 20125 | 7500 | 4200 | 3,4 | 7800 | 0,60 |
МУП 2-1340 | 1340 | 12500 | 31250 | 7000 | 3800 | 3,8 | 9600 | 0,60 |
МУП 2-2100 | 2100 | 19500 | 48750 | 6000 | 3400 | 4,0 | 10100 | 0,60 |
МУП 2-2700 | 2700 | 25650 | 64125 | 5800 | 3200 | 4,0 | 12500 | 0,60 |